בעיות שינה אצל תינוקת בת 4 וחצי חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב יש לי תינוקת בת 4.5 חודשים החל מגיל 0 היא לא הייתה ישנה בלילות עקב גזים והייתה נרדמת רק ב4 3 בבוקר מגיל שלושה חודשים הדבר השתפר, אך לאחרונה המצב שוב נהיה גרוע אני מרדימה אותה בידיים וכל פעם שאני מרימה אותה לתנוחה של השינה היא מתחילה לצרוך היא פשוט לא רוצה לישון וגם שאני מרדימה אותה ומניחה אותה היא מתעוררת , וכך זה חוזר שוש ושוב כל לילה עד שהיא נרדמת בסביבות 11-12 ביום היא גם לא מוכנה לישון כך שיוצא שהיא ישנה רק בלילה כ 8 שעות ביממה. הילדה כל היום עייפה ובוכה מעיפות אבל ברגע שאני מנסה להרדים אותה בידיים היא צורחת ומשתוללת. חשוב לציין שהיא סובלת מרפלוקס ומקבלת לוסק. אשמח להתייחסות ועזרה תודה תמר
8 שעות ביממה זה מעט מאוד לגיל. ממליצה לערוך רישום מדויק (כל דקת שינה גם על הידיים) במשך מספר יממות ולראות אם נופל בטווח התקין ((מינימום 10 שעות ביממה).