יורדי הסירה 36 פתח תקוה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' טאומן , הגעתי אליך עם בתי למרפאה הפרטית בויצמן עם בעיה של הפרעת שינה, לדעתך זה יחלוף מעצמו ולהשאיר את המצב כפי שהוא ולא לעשות בשלב הזה כלום . בר ממשיכה להתעורר בלילות , בר כבר בת 9 , היא מתעוררת ולא זוכרת כלום בבוקר , אני כבר אובדת עצות ולא יודעת מה לעשות , הילדה מתעוררת לעתים יותר שקטה, לעטים יותר עם תופעה של בכי, בהלה, בכי, ריצה בבית . מה עושים ? האם יש לזה טיפול ? מתי להערכתך זה יחלוף ? במידה וצריך להגיע אליך שוב למרפאה אנא עדכני אותי שנגיע אליך . תודה, גלית - 0546-777950
היות והייתם אצלי במרפאה - נדבר בטלפון. אנא צרו קשר והשאירו לי הודעה במרפאה ואני אחזור אליכם טלפונית.