נלחמת בשינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,בתי בת 7 חודשים מזה חודש מסרבת לישון,ניסינו עם השארות פסיבית ניסינו עם השארות ומגע ניסנו הנקה ניסינו נדנוד ניסינו הכל היא מגיעה למצב של עצימת עיינים ובשניה שמניחים אותה מתעוררת.היא לא בוכה חייכנית וחמודה. בכל השינות (גם ביום וגם בלילה) זה ככה חשוב לומר שמאז שנולדה ההרדמות היו יחסית קשות אבל בלילה רק ההרדמה הראשונית כרגע יש ליליות שהיא ערב בין שעתיים לשלוש באמצע הלילה.אנחנו אובדי עצות בין 4-6 נרדמה עצמאית במיטה...איך מחזירים את זה? למה זה קרה?
לאחר כל כך הרבה נסיונות כדאי לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה.