האם בסדר למשוך ערה תינוקת עייפה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! ביתי בת חצי שנה. מההתחלה היה קשה להרדים אותה, עם הזמן לימדנו אותה להרדם במיטה ולא על הידיים וזה עזר קצת. הבעייה היא שעדיין קשה לה להרדם, לפעמים ישר כשמתקרבים למיטה מתחילה לבכות. היא נהיית עייפה (משפשפת עיניים ומפהקת) בדרך כלל כשעה לאחר שמתעוררת כל פעם. ניסיתי לקחת אותה מיד כשאני רואה שעייפה וניסיתי למשוך אותה ולפעמים זה עוזר ולפעמים לא. רציתי לדעת אם זה בסדר למשוך אותה ערה, (כשעתיים-שלוש מההתעוררות) עד שאני לוקחת אותה למיטה. היא עייפה כבר כעבור שעה. אני מפחדת שזה לא בריא למשוך תינוק עייף ויכול לעשות נזק כלשהו. מה לדעתך הסיבה לבכי שלה כשמנסים להרדים אותה? תודה רבה מראש
ראשית, את לא יכולה לגרום נזק אם את "מושכת" אותה למרות שנדמה לך שהיא מראה סימני עייפות. שנית, לא כל שפשוף עיניים הוא עייפות. המלצתי היא להתמקד בגיל זה בהרדמות עצמאית במיטתה בתחילת הלילה (ללא בקבוק/הנקה/נענוע/ידיים וכו').