בכי מתוך שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בני בן השנה ו-8 חודשים מתעורר כל לילה מזה שלושה ימים ברציפות בוכהבלי להירגע למשך שעה וחוזר לישון ככה כל לילה יש לציין שהיינו בבית מלון אז חשבתי אולי סביבה זרה...העניין הוא שבמהלך היום הילד שמח והכל ממש כרגיל...מזה יכול להיות נראה לפי הבכי כי ממש כואב לו מצד שני אין לו חום ובמהלך היום הוא בסדר מה זה יכול להיות?
אי אפשר לדעת בדיוק מה הסיבה אולם אם התופעה נמשכת 3 ימים לא מדבור בהפרעת שינה בשלב הזה. כדאי להבדק על ידי רופא הילדים בשלב ראשון.