בת שנתיים ןשבעה חודשים מתעוררת בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת שנתיים ושבעה חודשים.לא ישנה במשך היום(מגיל שנה וחצי).עד גיל שנה וחצי היתה ישנה בצהריים למשך שעה בלבד .לאחרונה מתעוררת בלילה בצרחות איומות ומרביצה לעצמה.האם ניתן לטפל בתופעה?
צריך עוד פרטים אולם אם האירועים מתרחשים במחצית הראשונה של הלילה, הילדה לא ממש מתקשרת איתכם במהלך האירוע, לא נרגעת בנוכחותם והאירוע נמשך מספר דקות - קרוב לוודאי שמדובר בביעותי לילה. אין לתופעה רקע פסיכולוגי וזוהי תופעה שכיחה בגיל הילדות. את יכולה לקרוא על כך או לפנות ליעוץ של רופא שינה.