האם זאת בעיה שינה או שזה מצב תקין
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוק בן שבועיים שמסרב לישון בעיקר בלילה. אני מכבה מאכילה אותו (לא יונק) מלחמה לו טייטול, עושה לו מהקלחת שהוא ממש נהנה, מעסה אותו קצת, נותנת איפות לגזים. מכבה קצת את האור, שמה מוזיקה הכל. והוא עדיין מסרב לישון. ביום הוא ישן טיפה יותר אבל עדיין לא ממש. אני עצבנית ומתוסכלת בגלל זה בעיקר כי אני ממש עייפה.
תינוקות בגיל זה יכולים לישון 9-19 שעות ביממה (טווח רחב מאוד ל"תקין"). ממליצה שתבצעי מעקב בימים הקרובים ותרשמי כל פעם שישן (אפילו ל-5-10 דקות) ותראי אם נמצא בטווח התקין. קרוב לוודאי שתגלי ששנתו תקינה.