תינוקת לא ישנה הרבה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, ביתי בת 5 שבועות ואני מניקה. כבר מההתחלה היה נראה שהיא לא ישנה הרבה, בשבועיים האחרונים היא ישנה יחסית בסדר בלילה (מקבצים של 2.5-3 שעות) אבל במשך היום כמעט ולא ישנה, לעיתים היא ערה/בוכה גם 5 שעות ברצף, ונראה גם שהיא ממש נלחמת עם עצמה לא להירדם. כמו כן, משעה 20:00-22:00 פחות או יותר היא בוכה הרבה כנראה מגזים, אבל המשמעות שבגלל זה היא לא מתחילה את הלילה לפני 22:00 האם זה הגיוני או שיכול להיות שמשהו נוסף מפריע לה? אנחנו די מוטרדים מזה. תודה רבה.
התמונה שאת מתארת אופיינית להרבה תינוקות בגיל זה. יש הרבה סיבות לאי נוחות ובכי בגיל זה שלאו דווקא קשורים לשינה. דפוסי השינה משתנים תדיר ושונים בין תינוק לתינוק. ממליצה שתבדק על ידי רופא הילדים בלבד בשלב זה.