קושי גיל שנתיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הבת שלי בת שנתיים.עד לפני זמן לא רב,אחרי טקס שינה קבוע היתה מרדימה עצמה לבד וישנה כל הלילה. לאחרונה לא מוכנה ללכת לישון מבלי שאחד מאיתנו ישב לידה ...נראה לי שזה אופייני לגילה אבל החשש שלי שהיא מתרגלת לנוכחותינו-היא התחילה להתעורר גם בלילה ומבקשת שוב שנשב לידה.. שאלתי היא האם וכיצד לגמול אותה מהרגל זה? אודה לתשובתך...אמא
כפי שאמרת, זוהי תופעה שכיחה לגיל. יש כן ללוות את הילדה בתהליך ההרדמות. קרוב לוודאי שתוך מספר שבועות - כבר לא יהיה צורך בכך.