איך לתקן מה שהרסתי?
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן שנה וארבע. ישן לילה רצוף מגיל חצי שנה בערך. לפני כשלושה שבועות חלה באופן חמור, מה שגרר הרבה השגחה מאיתנו, גם בשעות הלילה (חום גבוה ועוויתות). מאז הוא התרגל שיש מישהו בחדר בלילה, ומתקשה להירדם אם אני לא בחדר. הצלחתי להרגיל אותו שאני במסדרון, אבל זו לא שיטה. מאז המחלה הוא מתעורר כמה פעמים בלילה, בעיקר כדי לשתות. עבר למיטת מעבר לפני שבוע וביומיים האחרונים מטייל בבית בשעות הקטנות של הלילה. בקיצור- איך להחזיר את השליטה אלינו? החלשתי את כמות האור שאנחנו משאירים אצלו בחדר, הפסקתי לדבר איתו בלילות, אבל הילד עקשן....
קרוב לוודאי שמדובר בתופעה חולפת ועם החזרה לשגרה עם סדרי השכבה קבועים - הוא יחזור למסלול. במידה ולא יהיה שיפור בשבועות הקרובים - פנו ליעוץ מסודר של רופא שינה.