הירדמות עצמאית ואכילה בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 10 חודשים. נרדמת רק על הידיים או עם בקבוק. קמה לאכול בלילה 120 מ"ל בשעה 1-2. רציתי לעשות שינויים בהרגלים הללו. ממה כדאי להתחיל? אפשר לטפל בשני הדברים בו זמנית? עדיף שלא? האם שבועיים זו תקופה מספקת לשינויים אלו. השבועיים הקרובים אנחנו בחופש ויש אפשרות לבצע שינויים כי לא נהיה עייפים אחרי עבודה וכו'....(היא בחופשה מהמעון) אשמח לעצות וטיפים. חשבתי על שיטת 5 הדקות, אבל לא ממש 5 דקות. באיזה זמן כדאי לגשת אליה - לכמה זמן? האם ללטף, לדבר, להישאר איתה קצת? או רק להיכנס לרגע ולצאת? היא מתחילה לצרוח מיד כשיוצאים מהחדר....האם לגשת חזרה מיד עם צרחות? או לחכות? כי אחרי דקה-שתיים היא נרגעת....אבל לא נרדמת וחוזרת אחרי כמה דקות שוב לבכות..
רצוי לעשות את השינוי. כל יתר השאלות הינן בתלות בשיטה שבה תבחרי. שבועיים בד"כ זה מספיק בעיקר בשביל לעשות את עיקר השינוי.