שינה בן שנה וארבע
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום!הבן שלי בן שנה וארבע. ורציתי להתעניין בקשר לשעות שינה שלו. הוא מרבה לישון ביום הוא עדיין ישן פעמיים. מ 9 עד 11 ומשעה 2 עד 4 לאומת זה נירדם בסביבות 9וחצי ומתעורר בשעה 6 האם זה תקין הוא לא אמור לישון רק פעם אחד ביום? בזמן שהוא ער שמח וערני מאוד. הבדיקות דם בסדר. אודה לתשובתך.
עפ"י התיאור - ישן כ 13-14 שעות ביממה - בתחום התקין לגיל. בגיל זה יש עדיין ילדים שישנים פעמיים במשך היום וזה תקין. אין מה "לזרז" אותם לוותר על אחת התנומות במשך היום.
תודה ד"ר על התשובה המהירה.זו כבר לא פעם ראשונה שאני פונה אלייך והתשובות שלך תמיד מהירות ומאוד עורות.תודה