תינוקת בת 3.5 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת 3.5 חודשים. בחודשיים הראשונים ישנה מצוין ואף נרדמה בכוחות עצמה. בחודש האחרון היא מתקשה להירדם במהלך היום. בוכה בין חצי שעה לשעה ולא מוכנה להיות במיטתה אלא על הידיים. בסוף היא מתעלפת (לפעמים מקבלת 30 CC חלב שאוב ואז נרדמת על הבקבוק) יש לציין שבלילה אנחנו מקפידים על טקס שינה ולכן יותר קל לה להירדם. אני מנסה להקנות הרגלי שינה גם במהלך היום הכוללים סגירת תריסים, מוסיקה מרגיעה אך שום דבר לא עוזר. כמו כן היא מתקשה להירדם בחוץ אלא רק בבית בחדר שלנו. מה עושים?? תודה רבה
בגיל זה אין מקום להתערבות כלשהי. יש סיבות רבות להתעוררויות ולא כולן על בסיס התנהגותי ולכן יש פשוט לזרום עם התינוק.
עוד שאלה קטנטנה.. זה בסדר להרדים לפעמים בעזרת בקבוק? כרגע אני מרדימה עם חלב שאוב אך עוד מעט אחזור לעבודה ואאלץ להפסיק את החלב ולתת תמ"ל במקום. תודה רבה