בעיית הרדמות-בת 3 כמעט
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני פשוט אובדת עצות... הרגלתי לצערי את הרב את הבת שלי בת ה-3 עוד מעט שאני יושבת לידה במיטה עד שהיא נרדמת, הבעיה היא שזה יכול לקחת גם 40-50 דקות לפעמים וזה מאד קשה די גומר לי על הערב, מה גם שהיא רוצה שרק אני אעשה זאת ולא האבא. ניסיתי להסביר לה, לדבר איתה, לקנות הפתעות כדי שאני לא ארדים אותה. עשיתי טקס שינה של ספר , נשיקה וחיבוק בל שנייה שאני יוצאת מהחדר היא בוכה ויוצאת מהמיטה-מה עושים? אני מחזירה אותה והיא קמה וכך כל הערב אני פשוט מיואשת ולא יודעת מה לעשות, אשמח לכל עצה טובה תודה הילה
יש מקום ליעוץ מסודר ואישי עם רופא שינה.