בני בן שנה וחצי מתעורר בלילה בבכי היסטרי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה כשבועיים בני בן שנה וחצי אשר הולך לישון בסביבות 19:30 ל- 20:00 מתעורר כל לילה בין 2 ל 3 פעמיים בלילה בבכי היסטרי.בפעם הראשונה זה בדרך כלל בסביבות 24:00- 02:00 מתוך שכיבה קופץ ישר לעמידה ומסתכל במסדרון לעבר חדר שינה שלנו. אם אנחנו לא מגיעים הוא מגביר את הבכי שלו. ברגע שאני מגיעה אליו הוא רואה אותי משתתק וישר שולח ידיים לכיווני כדי שארים אותו. אני מצלחיה להרגיעה אותו בידיים ומחזירה אותו למיטה.יש מיקרים שברגע שהראש שלו נוגע בכרית הוא קופץ שוב בבכי ויש מקרים שלוקח לו בין חצי שעה לשעה וחוזר חלילה. בד"כ בפעם השלישית אני מביאה אותו איתי למיטה וישנים כמה שעות בודדות שנשאר. במהלך השינה שהוא איתי הוא לא מפסיק להסתובב לכל כיוון אפשרי.כרקע הוא ילד מאוד פעיל במהלך היום האם זה משפיע אליו.
קשה לי לענות מה הסיבה לשינוי בשבועיים האחרונים אך עצתי היא להמשיך לעקוב בשלב זה ורק אם התופעה תמשיך - לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה