שנת יום תינוקת בת חצי שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתי בת חצי שנה.כיום יש לה 2 שנות בוקר קצרות של 45 דקות בערך, שנת צהריים ושנת אחהצ קצרה גם היא. שנת הצהריים שלה היא מאוד קשה. היא מאוד עייפה אך לא מצליחה לעבור מחזור שינה מבלי שנעזור לה להיכנס שוב לשינה.זה לא תמיד מצליח. כאשר זה מצליח היא ישנה עוד שעה לפחות כך שאני יודעת שהיא עוד עייפה. האם לדעתך העזרה הזו תתקבע אצלה? כלומר האם עדיף לא לעזור לה לחכות שהיא תלמד לעשות זאת לבד? זה משהו שאמור להשתפר או שיש ילדים שככה ישנים צהריים? רוב תודות
לא הייתי עוזרת לה להרדם שוב אם מתעוררת משנת הצהריים (בתינוקת בת 6 חודשים שישנה 4 פעמים במהלך היום). כללית- צפויה הפחתה הדרגתית של משך השינה במהלך היום בחודשים הקרובים. הדבר יבוא לידי ביטוי בהפחתת מספר הפעמים שתישן במהלך היום ובקיצור משך התנומות.