המשך לתינוקת בת 5.5 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני כתבתי לפני כשבוע על בתי בת 5 חודשים, עכשיו כבר וחצי, שמתעוררת כל שעה וחצי בלילה. 4 לילות הרדמתי אותה לפני השינה ללא הקה, כלומר נסיתי שהיא לא תרדם בזמן ההנקה. להפריד אוכל ושינה. זה עזר אולי קצת ואתמול היה לילה קשה מאד. האם להמשיך? האם זה לוקח כמה שבועות של התמדה? תודה רבה
המשיכי בדרך זו. השיפור לא אמור להיות מיידי. יקח כמה שבועות שבו תנהגי באותה דרך ולאחריהם יהיו לפעמים לילות טובים ולפעמים פחות אך בסוף יגיע השיפור המיוחל.