שינה אצל תינוקת בת 5 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 5 חודשים. עד עכשיו ישנה כ 4-6 שעות רצופות בלילה. ובשבועיים האחרונים היא מתעוררת כל שעה וחצי בערך. בהתחלה היה ברזל שעשה לה כאבי בטן, ואז חיסון רוטה, ועכשי נדמה לי שהיא מתרגלת התהפכויות. היא נרדמת בערב תוך כדי הנקה. אולי כדאי לי לשנות זאת. אבל הקימות המרובות קשות ואני נוטה להניק אותה כמעט כל פעם שהיא קמה. האם זאת טעות? ומדוע היא כמה ככ הרבה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
הטעות נעוצה קרוב לוודאי לא בכך שאת מניקה אותה במהלך הלילה אלא שהיא נרדמת בערב תוך כדי הנקה. נסי בהדרגה להרגילה להרדם לא באמצעות הנקה בתחילת הלילה.