בעיות שינה? בעיה מוזרה.
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 16 וקיימת אצלי בעיה מוזרה. אני מתקשה לישון בלילות, לא מצליח לעצום את העיניים ולא מרגיש טיפת עייפות. אני קם בבוקר בשעה שצריך (7 בדרך כלל) ללא כל סימני עייפות מיוחדים שמראים כי לא ישנתי בכלל בלילה. אני יודע כי הדבר פוגע בבריאות שלי. אשמח לתמיכה.
אני לא בטוחה שיש לך בעיה. העובדה שאתה קם בבוקר ללא בעיות ולא מרגיש עייף מעידה על כך שאתה ישן מספיק. אם תרצה לבדוק את הדברים כדי להיות בטוח - תוכל לפנות ליעוץ של רופא שינה שישלח אותך לבדיקה שתכמת (כמות) בצורה אובייקטיבית את השינה שלך.