תמט של הלוע
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לשאלותייך, בני בן 4 וחצי א7ובחן אצל מומחה אף אוזן גרון כבעל תמט של הלוע, האם יש קשר לקבלת סטרואידים בגיל צעיר? בני גם חולה אסטמה, בני היה במעבדת שינה ולאחר ניתוח הוצאת שקד שלישי ההפרעה בדרגה בינונית- קשה, לבני קשה מאוד לישון הוא מתעורר כל רגע, מה לדעתך ניתן לעשות? האם שינוי בתזונה יכול לעזור, האם זה יכול לחלוף? האם מותר לו לעסוק בספורט? תודה אמא מודאגת
למיטב ידיעתי אין קשר בין תמט של הלוע ובין טיפול בסטרואידים. על פי מה שאת מתארת לאחר הניתוח בנך אובחן כסובל מהפרעת נשימה בדרגה בינונית-קשה. ממליצה לחזור אל רופא אא"ג על מנת לבדוק מהן האופציות הניתוחיות הקיימות לטיפול בבעיה. מה שברור שלא ניתן להשאיר את המצב כמו שהוא היום. שינוי בתזונה לא יכול לעזור במקרים מסוג זה. אין הגבלה לעסוק בספורט (כמובן בתלות בחומרת האסטמה ובסוגה).