בכי בלילה של ילד בן 2
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבן שלי בן שנתיים ו3 חודשים ונגמל מבקבוק בלילה עכשיו ובימים אחרונים מתעורר בשעות 2:00-4:00 בבכי היסטרי למרות שהוא ער ולא עוזר דבר בשביל להרגיע אותן אני כבר חסרת אונים שלא לדבר על העייפות והחוסר שינה אבקש עזרה עצה בדחיפות
את מתארת תופעה של מספר ימים. את בטוחה שהוא ער? כמה זמן צורח? מה מרגיע אותו בסופו של דבר?
כן אלו הם מס' ימים שזה קורה ואני רואה אתו עם עיניים פקוחות ושואלת אותו עם יש לו כאבים או משהו הוא מבקש את הטלביזיה לראות את התוכנית האהובה עליו "רינת" ואני לא מאשרת לו
אם כך - זה לא נשמע כמו ביעותי לילה. בשלב זה הייתי רק עוקבת ובודקת איך דברים מתפתחים. את צודקת כמובן בכך שאת לא מאפשרת לו לפתוח טלויזיה באמצע הלילה.