המשך לבת 3 חודשים שנרדמת על הידיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כותבת שוב כי כתבתי כתגובה להודעה הקודמת שלי אך מופיע בתחתית ורציתי לוודא שתראי את ההודעה. בקשר לבת 3 חודשים שנרדמת רק על הידיים, הכוונה בהרם הורד ששקלנו לעשות היא לכך שנשים אותה במיטה ערה, כשהיא בוכה מרימים עד שנרגעת ואז מחזירים למיטה עם ליטופים והרגעה. וכך שוב ושוב עד שנרדמת. אני פשוט לא יודעת אם בגיל הזה יש לה יכולת ללמוד מכך. ואם לא אז רק בגיל 6 חודשים? מה אפשר לעשות קודם? ושאלות נוספות- - אם מתעוררת מתנומות ביום כעבור חצי שעה/ שעה / יותר אך לפני זמן הארוחה הבאה, האם עלי להרים ולקחת לשחק או שעלי לנסות להרדים עד לזמן הארוחה הבאה (כי אנחנו עושים סדר יום של שינה-אכילה-פעילות). -אנחנו שמים אותה לישון על הבטן כי ככה היא ישנה טוב יותר וליותר זמן (אנחנו מודעים לסיכון). האם יש בעיה שהיא מתרגלת לישון רק על צד אחד ויש צורך לגוון לה? -האם מומלץ לנסות להרדים עם מובייל או שזה יפריע לשינה? תודה רבה מראש.
ראיתי את שאלתך הקודמת - ועניתי לה.