לא רוצה לישון
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 11 חודשים ובחודשיים האחרונים לא מצליח להירדם לבד. לוקח לו מעל שעה להירדם בערב לאחר טקס השכבה קבוע. למרות שהוא מאד עייף הוא משחק במיטה, בוכה, זורק את המוצץ ורוצה צומת לב. בסוף הוא נרדם על הידיים שהוא כבר ממוטט כולו. אנחנו כבר מיואשים. לרוב לאחר שנרדם הוא ישן טוב. מהי עצתך?
קשיי ההרדמות של בנך נובעים מהעובדה שלא למד להרדם בכוחות עצמו במיטתו. הביטוי השכיח להפרעה הוא התעוררויות מרובות אולם בחלק מהמקרים הביטוי היחיד יהיה קשיי הרדמות. הדרך לשיפור ההרדמות הוא לימוד הרדמות עצמאית. נסו לעשות זאת בעצמכם עם ספרי הדרכה ובמידה ולא תצליחו - פנו ליעוץ מסודר של רופא שינה.