קשיי שינה אצל בן 10.5
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבועיים התפתחה אצל בני בעיית שינה: לפעמים לוקח לו שעתיים להרדם!!! מתעורר פעם-פעמיים בלילה ולא מצליח לחזור לישון. גם אם הצליח להרדם רגיל, מתעורר בלילה. דיברנו איתו על בי"ס, תנועת נוער, דיברנו עם מורים ומדריכים, אין שום סיבה לזה. הילד חברותי ונעים, הולך בשמחה לבי"ס, מזמין חברים והולך לחברים וכד'. אבל לקראת ערב מתחיל לדבר על זה שהוא מפחד ששוב לא יצליח לישון ושוב יתעורר בלילה. זה מלחיץ אותנו מאוד ושוקלים לקחת אותו לפסיכולוג ילדים. מה דעתך? תודה מראש!
אין מה להלחץ ואין צורך בשום התערבות בשלב זה בוודאי לא של פסיכולוג ילדים. כל מה שצריך זה לא לעשות מזה "עניין". להגיד לו שמה שיישן זה מספיק ושלא ידאג אם הוא לא נרדם. להוציא שעונים וסימני זמן מהחדר בתהליך ההרדמות. במידה והתופעה ממשיכה במשך חודשיים - כדאי לפנות ליעוץ של רופא שינה.