השכבת לילה מלווה בבכי רב
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתי בת שלושה וחצי חודשים. לפני כשבועיים התחלנו ללמדה להירדם לבד בעזרת מגע לסירוגין. עבד ממש טוב. משתי האכלות בלילה ירדה לאחת, וחוץ מזה לא מתעוררת. כמו כן גם משך ההשכבה בערב ירד מ40 דקות לעשרים בממוצע. הבעייה היא שהשכבת הערב מלווה בעשר דקות בערך של בכי מאוד קשה. רק החל מהכניסה השלישית היא מתחילה להירגע. אנחנו שרים לה שיר ערש ומכניסים אותה למיטה עדיין עם השיר, מלטפים ויוצאים. אך כמו שמניחים אותה היא מאוד בוכה. כיצד ניתן להקל עליה? מאוד קשה לי לקבל את העובדה שיש לי ילדה שהולכת לישון בוכה כל לילה. הרבה תודה
מצד אחד את מתארת התקדמות לכאורה מצד שני את אומרת שקיים עדיין בכי למרות שהתחלתם את התהליך לפני כשבועיים. המלצתי היא לא לבצע התערבויות לפני גיל 6 חודשים. אם את מרגישה שהבכי הזה לא נכון מבחינתך/מבחינת התינוקת - פשוט תדחי את התהליך לגיל מאוחר יותר.