תינוקת בת 6 שבועות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת שישה שבועות. כיום אנו מקלחים אותה בסביבות שבע וחצי מאכילים ומנדנדים על הידיים, כשדי רדומה אנו מכניסים אותה למיטתה (עריסה) ויושבים איתה מעט עד שנרדמת, לעיתים עם החזקה של המוצץ או טפיחות על הגב. האם נכון להרדימה על הידיים? באיזה גיל נכון יהיה להתעקש איתה שתרדם במיטה ולא על הידיים? לגבי שנת היום שלה, מכיוון שסובלת מאוד מגזים רוב היום נרדמת על הידיים או במנשא הצמוד לגוף, אח"כ עוברת לעגלה, האם נכון? שוב האם זה בסדר שבשלב זה על הידיים כל כך הרבה ורק כך נרדמת? ומתי נכון להתעקש איתה שיהיה אחרת?(גם נדנוד בעגלה לא עוזר בוכה מאוד מעייפות אם לא מרימים אותה) תודה.
בגיל כל כך צעיר בוודאי שכל מה שאתם עושים נכון. רק סביב גיל 6-7 חודשים ניתן להתחיל ללמדה בהדרגה הרדמות עצמאית. עד אז - פשוט תזרמו עם התינוקת ועם תחושותיכם.