בת 3 וחצי חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת כמעט 4 חודשים, עד לפני שבוע ישנה כ-6 7 שעות בלילה רצו ולפני כשבוע החלה להתעורר יותר, כל שעתיים או שלוש. היא קמה אוכלת ולפעמים מתקשה לחזור לישון. השאלה שלי האם הי תחזור לישון 6 7 שעות בהמשך והיא כרגע בשלב של התפתחות? אולי משהו מציק לה? תודה
לא ניתן לענות על השאלה הזאת כי גם לא ברורה הסיבה לשינוי בדפוס השינה. בשלב זה בכל מקרה אין מה לעשות חוץ מלחכות ולראות איך דפוסי השינה מסתדרים סביב גיל 6-7 חודשים.
לא ניתן לענות על השאלה הזאת כי גם לא ברורה הסיבה לשינוי בדפוס השינה. בשלב זה בכל מקרה אין מה לעשות חוץ מלחכות ולראות איך דפוסי השינה מסתדרים סביב גיל 6-7 חודשים.