בעיות שינה ילד בן 8 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לנו תינוק בין 8 חודשים. לאחרונה אנחנו לא מצליחים להרדים אותו במשך אחה"צ (כשהוא חוזר מבית התינוקות בקיבוץ) - הוא עייף מאוד אבל מסרב לישון ובוכה כששמים אותו במיטה. חשוב לצין שבבית התינוקות הוא נרדם בלי בעיות - שמים אותו במיטה והוא נרדם לבד תוך כמה דקות. האם יכול להיות שבגיל כזה הוא מפחד להיות במיטה? ניסינו להיות לידו וניסינו גם לא, בשני המקרים הוא לא מוכן לישון. קראתי גם שמומלץ לשים תינוקות במיטה במשך היום כשהם ערניים, עם משחקים, כדי שיתרגלו למיטה, אבל זה נראה לי רלוונטי לחודשים הראשונים ולא לגיל 8 חודשים. יש עצות....????
את מזכירה רק את שנת היום אך קרוב לוודאי שנרדם לא עצמאית בשנת הלילהוזה שורש הבעיה. העובדה שישן ללא בעיות בגן יכולה להצביע על דפוסי שינה לא נכונים בבית.