בת שלושה וחצי חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת שלושה וחצי חודשים, במהלך היום ישנה כ- 4 תנומות בין חצי שעה ל 40 דקות. בערב עורכים טקס שינה בסביבות 8 בערב ומשכיבים אותה לישון אך היא תמיד מתעוררת כ- 40 דקות אחרי ואני לא מצליחה להחזיר אותה לישון עד שמרימה אותה לאוכל וקצת פעילות ואז שוב לישון בסביבות 10-11. מבחינתה השינה אחרי הטקס שינה שכולל אמבטיה היא עוד תנומה במהלך היום ושנת הלילה מתחילה רק בין 10 ל 11. בבוקר מתעוררת סביב השעה 8 האם זה תקין? מה אפשר לעשות בכדי שתישן יותר מוקדם?
תקין לחלוטין. בחודשים הקרובים צפויה הפחתה במשך השינה לאורך היום והתרכזות של עיקר השינה בשעות הלילה. קרוב לוודאי ששינויים אלה יובילו להקדמת שעת ההליכה לישון בשעות הערב.