שעת שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי תאומות בנות 3 במאי. בכל ערב יש טקס קבוע לפני השינה, ארוחת ערב ב- 6, מקלחות סיפור וב-8 הולכים לישון. אבל כאן מתחילה החגיגה הן לא מוכנות ללכת לישון, מיד אחרי שאני או בעלי יוצאים מהחדר הן קמות מהמיטה, ומתחילה טיילת, לפעמים בטוענות של פיפי, והרבה פעמים סתם עומדות בסלון, ניסינו להחזיר אותן למיטה מבלי להגיד דבר, ניסינו להגיע להן שעכשיו הולכים לישון ולא קמים מהמיטה הן כמובן "גוררות" אחת את השניה. שום דבא לא עזר אני ממש חסרת אונים לפעמים כל הסיפור ממשיך עד השעה 10 מה לעשות? תודה
זוהי הפרעה שכיחה בגיל זה וכמובן שהשילוב של שתיים מחמיר את התופעה. בכל מקרה - אם ניסיתם החזרות לחדר ולזה לא עזר, לפעמים דווקא ישיבה בחדר איתן בתהליך ההרדמות יכול לקצר את משך ההרדמות בצורה משמעותית. אם לא יעזור - פנו ליעוץ מסודר של רופא שינה.