שעות שינה בעיתיות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תינוקת שלי בת כמעט 3 חודשים, נרדמת בשעות 3-4 לפנות בוקר, אז היא ישנה את שנת "לילה" של 7-8 שעות, אוכלת ונרדמת לעוד כ3 שעות, כך שיום שלה מתחיל בעצם בצהריים.כך זה מאז ומתמיד... איך אני גורמת לה לישון את השינה הזאת בשעות נורמליות של ערב? רציתי לציין שאחרי שהיא קמה היא בקושי ישנה עוד, נרדמת פה ושם לחצי שעה וזהו. אני ממש מתוסקלת, כל פעם שניסיתי להשכיב אותה לפי "חוקים" ושיגרה בסביבות 8 או 9 בערב זה לא הצליח, היא ישנה חצי שעה ומתעוררת כמו תמיד... בבקשה תעזרו לי...
זה בהחלט תקין לגיל. קרוב לוודאי שבתקופה הקרובה יתחיל שינוי עם הזזת תקופת שנת הלילה שלה יותר לשעות החשיכה. אין מקום להתערבות פרט לשמירה על "רמזים של זמן" טובים (חושך בשעות החשיכה ואור בשעות היום).