קשיי שינה ממושכים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני אם לילד בן שנתיים ושבעה חודשים(ילד שני).כבר מזה כשנה,עם קצת הפוגות לפרקי זמן קצרים,שהוא מתעורר בכל לילה בערך בשלוש לפנות בוקר ונשאר ער למשך כשעה-שעה וחצי.כל מאמצי ההרדמה הם ללא הצלחה וכמובן ששללנו במהלך הזמן סיבות אפשריות (שיניים,תולעים וכד').במהלך היום כמובן שהוא (ואנחנו...)מאוד עייף,לא רוצה להשתתף בפעילויות שונות בגןוכו'. מעבר לכך שהוא ואנחנו כבר ממש מותשים,לאחרונה גם נראה חיוור ונוספו "עיגולים שחורים" מתחת לעיניו.מה עושים? אמא מודאגת
אין מה להיות מודאגים מצד שני יש מקום לברר את נושא הפרעות השינה. מציעה לפנות למומחה להפרעות שינה בילדים. בהצלחה