בן חצי שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ריבי, בני בן חצי שנה עם בעיות שינה, קושי בהרדמות, הרבה התעוררויות במשך הלילה, לא נרדם באופן עצמאי. כל הבעיות מובנות לי וגם ברור לי למה הוא קם המון במהלך הלילה. רופאת משפחה מסרה לי את שמך שאלתי היא האם את בתור רופאת שינה לילדים יכולה לעזור לי ולתת לי פתרון לכל הבעיות הללו? כלומר להדריך אותי כיצד לנהוג אחרת? הבעיות ברורות לי אך אינני יודעת כיצד לנהוג?
כן. זה אחד הדברים שמתבצעים במרפאת השינה.
תודה ושאלה קטנה נוספת אם העברתי את הבן שלי לחדר משלו למיטה משלו והוא מתרגל לאט לאט, במידה ופתאום ישן שוב איתי בחדר יום יומיים בעריסה שלו זה דבר שעלול לבלבל אותו? או לעשות לו נזק? אם עובדים על הרדמות עצמאית והילד ישן פתאום אצל סבתא לילה אחד והיא לא מקפידה על הדברים האם זה מחזיר אחורה והורס את התהליך?