בת שנה וחצי לא מוכנה לישון במיטה שלה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי ילדה בת שנה וחצי. מאז שהייתה קטנה הייתה לה בעיה להירדם לבד. לרוב היינו פשוט נשכבים לידה והיא הייתה נרדמת ללא נענוע או התעסקות אחרת פשוט שתהיה נוכחות של מישהו איתה. הייתה נרדמת והיינו מעבירים אותה למיטה שלה. מגיל שנה בערך הרגלנו אותה להירדם לבד במיטה שלה. זה עבד עד ני כחודש שהיא שוב לא מוכנה לישון לבד, היא זורקת את הכרית ואת המוצץ ובוכה. לאחרונה היא אף התחילה לצרוח ממש. אני לא מוותרת לה ולפעמים היא בוכה 3 דקות ונרדמת לבד. אך לפעמים היא בוכה בהיסטריה ואני מרגיעה אותה ואז שוב משכיבה אותה במיטה שלה ונשארת איתה עד שהיא נרדמת. איך אני מחזירה את המצב לתקנו? איך אני גורמת לה להרגיש ביטחון לישון לבד? תודה מראש טוטו.
גם בשנת הצהריים היא ככה. היא בגן חצי יום וישנה צהריים בבית.
מה שאת עושה נשמע נכון. היות וזו תופעה חדשה המשיכו במה שאתם עושים ויתכן והתופעה תחלוף כלעומת שבאה.