למה לא להתחיל הרם הורד בגיל צעיר ?
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ראיתי שאת לא ממליצה שיטות הרדמה לפני גיל 6 חודשים. יש לי תינוקת בת חודש שצריכה כל הזמן על הידיים, דבר שמנטרל אותי מלתפקד במשך כל היום. מדוע אינך ממליצה על הרם הורד בגיל זה ? תודה מראש, ניקיטה
בגיל זה שום דבר עוד לא "בשל". רק סביב גיל 4 חודשים מסתיימת ההבשלה המוחית בהקשר של שינה במשך הלילה ועירות רב היום. ישנן גם הרבה סיבות לאי נוחות בגיל זה (גזים/פליטות וכו') ומתרחשים שינויים תכופים שקשה לעקוב אחריהם.
זהו גם שלב חשוב ב"היכרות" בין ההורים והתינוק.