לא ישנה לילה שלם
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת חצי שנה, יונקת ואוכלת מוצקים, עדיין מתעוררת פעמיים בלילה. היא בדרך כלל נרדמת בשעה 20 עם האוכל או על הידיים או במיטה בנענוע. אחר כך קמה ב00 וב3 בבוקר. זה לא קל היות שחזרתי לעבודה. מה אפשר לעשות כדי למנוע את הקימות האלו בלילה? נראה לי שהיא לא באמת רעבה ולפעמים פשוט צריכה את העניין הרגשי של החיבוק שלי. בנוסף, האם יש גיל בו התינוקות כבר ממש מצליחים לישון לבד? בלי כל השיטות המפורסמות?
יש תינוקות שמפסיקים להתעורר במהלך הלילה גם "בלי כל השיטות המפורסמות". עם זאת, לא ניתן לדעת מיהו אותו ילד שצפוי אצלו שיפור גם ללא התערבות. נהפוך הוא, ישנם ילדים שיכולה להופיע גם החמרה במספר ההתעוררויות הליליות אם לא מלמדים אותם הרדמות עצמאית. המפתח להפסקת ההתעוררויות הליליות הוא לימוד של הרדמות עצמאית (ללא בקבוק/הנקה/נענוע/מגע וכו').