ישן איתנו בבמיטה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן השנה ישן איתנו במיטה... בגלל עייפות שהייתה לי בחודשים מוקדמים יותר ועם ההנקה היה יותר :נוח" יצרתי לנו את המצב הזה. אני מודעת לסכנה שהייתה ואני מודעת לטעות שעשיתי... ולכן אני פונה אלייך אם תוכלי לייעץ לי איך להעביר אותו לחדר שלו , למיטתו שהוא לא מכיר כלל. בדרך הכי מתאימה בשבילו. אני בהריון בחודש השלישי והייתי רוצה לעשות זאת בימים הקרובים. לפני שיבחין בהריון ויהיה קרוב לשינוי גדול נוסף. תודה רבה רבה
המטרה ברורה לך (ללמדו הרדמות עצמאית במיטתו בחדרו ללא עזרים). נסי בעצמך ואם את לא מצליחה - פני ליעוץ מסודר ואישי של רופא שינה.