מאיזה גיל?
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת ארבעה חודשים. כיום אנןו מזהים את סימני העייפות ובאותו רגע קופצים איתה על כדור עד שלב הניקור וברגע שעייניה נעצמות מייד מניחים אותה במיטה כך שהיא לא לגמרי ישנה אך מוכנה לשינה. אחכ עם מעט טפיחות וזמזום שיר היא נרדמת במידה והיא מתעוררת ובוכה אנו מרימים מרגיעים ומורידים. האם בגילה ניתן כבר לעבור הלאה ולנסות להרגילה להרדם לבד ללא קפיצות או נענוע מקדים או שכדאי להמתין? לאחרונה התחלנו טקס לפני השינה גם תודה מראש!
בגיל 4 חודשים אפשר לנסות להרדימה ללא קפיצות על כדור - תראו בעצמכם איך זה עובד. טקס שינה זה דבר נכון לגיל.