בעיות שינה אצל ביתי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ביתי בת שנתייים ושבעה חודשים טקס השינה אצלנו ארוך ומייגע החא לא מוכנה להירדם לבד רק שאני יושבת לידה בכיסא לפעמים זה נמשך שעה באמצע הלילה מתעוררת וקוראת לי אני כל כך עייפה שאני מוצאת את עצמי ישנה איתה במיטה עד הבוקר מה לעשות? יש לך עצה בשבילי היא לא יודעת להירדם לבד
בגיל זה ישיבה של ההורים בזמן תהליך ההרדמות בדרך כלל מקצר את ההרדמות אם נעשה בצורה נכונה. יש להפחית אינטראקציה בזמן הישיבה וזה מרכיב חשוב. ישנם מרכיבים נוספים שקשורים להצלחה של התהליך.אינני יודעת מה את עושה לא נכון אולם הרדמות בנוכחות הורית שנמשכת כל כך הרבה זמן מחשידה שמשהו לא נעשה נכון.ממליצה על יעוץ מסודר של רופא שינה.