אובדת עצות!!!!!!!
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אמא לשני בנים בני 7 ו 4. ילדים מקסימים . הבעיה העיקרית שלי איתם זה השינה. מגיל צעיר של שניהם אני דואגת להם לסדר ולשגרה כגון א. ערב מקלחת , סיפור וכניסה לחדר. שניהם ישנים באותו החדר. אממא כל ערב. אבל כל ערב. כבר שנים!!!(כן אני מטומטמת שלא טיפלתי בזה קודם!!! הילדים נכנסים למיטה ורק אחרי שעתיים הם נרדמים ושוב כל ערב!!! במשך שנים!!! אובדת עצות. לא יודעת מה לעשות . מתאפקת שלא לעשות דברים שאצטער עליהם...
פשוט כדאי לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה לגבי שתי הבעיות (שני גילאים שונים של ילדים - יתכן והבעיות דומות ויתכן ולא).