ילדה בת 7 - צופה טלוויזיה בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לבעלי יש ילדה בת 7 אשר סיגלה לעצמה הרגל חדש, היא קמה לפנות בוקר, הלילה בשעה 04:50 וצופה בטלוויזיה. בפעם הקודמת שזה קרה, בעלה סיכם איתה שהיא יכולה לעשות את זה רק משעה 06:30 בבקור, לא לפני כן, כל עוד היא מתלבשת לבית הספר ומצחצחת שיניים. חשוב לי לציין שלילדה אח בן 10 עם PDD, תפקודו גבוה, אבל בכל זאת דורש תשומת לב רבה. הילדה לא מוזנחת ומטופלת היטב, אבל לא משתפת אחרים האשר מה עובר עליה, בכלל. אשמח לדעת אם הנושא דורש בירור מעמיק אצל מטפל מוסמך או שזאת תופעה חולפת שאין להתיחס אליה יתר על המידה. תודה מראש!
הדבר החשוב ביותר שצריך לבדוק הוא האם הילדה מקבלת מספיק שעות שינה. בגיל 7 ילדה צריכה לקבל לפחות 9 שעות שינה אך רצוי שתישן מעל 10 שעות שינה. אם הילדה לא מקבלת מספיק שעות שינה לאורך זמן (שבועות) כדאי לפנות ליעוץ רופא שינה.