בעיות בשנת הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי יפית ויש לי ילד בן 3 ומאז שהוא קטנטן הוא היה ישן איתי במיטה .שהיה בן שנתיים הרגלתי אותו לישון במיטה משלו .לא היה לי שום בעיה עם זה היה בכי קצת והוא התרגל .הבעיה היא שהוא קם מכל פיפס וגם עם אני משכיבה אותו לישון ב9:00 אז הוא קם רצוף ב11 או 12 ובא אליי למיטה עולה למיטה שלי לבד ולוקח לו הרבהההההההההההה זמן גם להירדם נוגע לי ביד בועט בי. בעלי ישן בחדר השני כי הוא לא יכול לישון איתו לא נוח הבעיטות .אני לא יודעת מה לעשון שאני מחזירה אותו למיטה זה צרחות שיכולות להימשך שעות ואני מסבירה לו שאני פה ושיילך לישון שזה המיטה שלו וזה המיטה של אמא וזה לא כל כך עוזר הוא ילד מאוד עקשן ואני תמיד מסבירה בנוחות וברוגע.זה מאוד קשה. אני ניכנעת המון כי אני מאוד מאוד עייפה ואין לי כוח להיתמודד עם זה עם יש לך עצה בשבילי איך אוכל לעשות את זה בך קלה יותר.
לצערי לא ניתן לתת עצה במקרה כמו זה שהצגת מבלי להכיר את המקרה לעומק ולהבין את הסיבה לתופעה.