ילד בן 7! לא ישן.מיואשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעיה קשה....נא עזרתכם בני בן 7 ישן בין 22-23 בלילה. מתעורר בבוקר בחמישה לשבע.מתעורר בקושי אבל מתאושש יפה. בהליכה לשינה רואה טלווזיה עד 21:05 ואז מתחילה הסאגה.רוצה לשחק.קם כל כמה דקות.פתאום הוא רעב.מפחד ממכשפות.רוב הלילות הוא ישן אחרי צעקות וצרחות.טוען שהוא לא עייף מה לעשות?עזרה בבקשה. בשישי חשוב לציין נרדם בין 22-23 וקם עצמאית ב9 בבוקר
שלום, סך הכל נראה לי שבהכוונה הורית נכונה בהחלט ניתן לעזור לכם לפתור את הבעיה. המטרה היא לעזור לכם ההורים להתנהל בצורה כזו שלא תוביל להסלמה ותכוון אותו להרדם ללא כל הסאגה שאתם מתארים כדאי לפנות למומחה/מומחים להפרעות שינה/קשיי התנהגות בילדים אין שום סיבה להיות מיואשים. ד"ר יונתן קושנר פסיכולוג קליני www.drjkushnir.com