בעיות שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן שנה ותשעה חודשים, מתעורר במהלך השבועיים האחרונים פעמים רבות בלילה (כ 7 - 10 פעמים) בבכי היסטרי שקשה להרגיעו. כשמנסים להרים אותו, הוא נכנס להסטריה גדולה יותר, ולוקח לו מספר דקות להרגע. עלי לציין שמהיוולדו הוא אינו ישן לילה שלם ברציפות. אמנם פה ושם יש מקרים בודדים שהוא ישן, אך לרוב זה לא קורה. האם מדובר בהפרעות שינה? מה עלינו לעשות? אני ובעלי ממוטטים ומאוד רוצים להתחיל לישון לילות שלמים. תודה מראש, שלי
מצד אחד את אומרת שהכל התחיל לפני כשבועיים ומצד שני את אומרת שבנך לא ישן טוב כמעט תמיד....גם לפי התיאור - חלק מהתיאור יכול להתאים לביעותי לילה אך חלק ממש לא מתאים. לכן המלצתי היא לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה.