מה עדיף שנת צהריים או לילה?
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה3 וחצי חוזר מהגן ב1400 עייף, ונרדם לשעה וחצי עד שעתיים בצהריי היום, הולך לישון בלילה ב2230 ומתעורר ב0630. ואם אינו ישן צהריים הולך לישון מ1900 ועד ל0630 בבוקר. שאלתי הינה האם עדיף 12 שעות שינה בלילה או 8 שעות בלילה ועוד שעתיים בצהריים? עדיף כמובן לילד - לגדילה ולריכוז ולא קשור לסדר היום של ההורים.
לקריאה נוספת והעמקה
אין על כך תשובה חד משמעית. הדבר הנכון הוא מה שטוב לילד. אם המחיר של "לסחוב" אותו בלי שנת צהריים הוא של מצב רוח ירוד ואי שקט/עצבנות בשעות אחר הצהריים אז לא כדאי. אם לא - היות ובשלב זה אין תשובה חד משמעית הייתי אומרת שמה שנוח לכם יותר כמשפחה.