ילד בן 8 יושן עם ההורים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 8 שנים. ילד שקט וחכם. הוא רוצה לישון אך ורק איתנו במיטה. לפעמים הוא נרדם במיטה שלו או על הספה. הוא מתעורר לאחר מספר שעות ובא אלינו למיטה. לפעמים הוא אומר שהוא מפחד ולכן הוא בא אלינו. האם זה מעיד על משהו? ואיך פותרים את העניין הזה? תודה
צריך לבדוק האם הפחדים האלה הם רק סביב הלילה וההליכה לישון או שיש פחדים בכלל. אם התופעה נמשכת זמן ארוך (חודשים) וממוקדת ללילה- ניתן לפנות ליעוץ של רופא שינה. אם היא חלק מתמונה כללית- כדאי לפנות לפסיכולוג.