צרחות ובכי בשינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בחודשים האחרונים, ביתי בת ה-4 בוכה וצועקת מתוך שינה. היא לא נותנת להתקרב אליה ובוכה הרבה. מה אנחנו יכולים לעשות? יש דרך לעזור לה? למי לפנות? תודה מראש... הורים מודאגים.
אם האירועים מתרחשים במחצית הראשונה של הלילה, נמשכים מספר דקות והילדה לא זוכרת את האירוע - קרוב לוודאי מדובר בביעותי לילה. ברב המקרים אין צורך בהתערבות כלשהי. תדירות האירועים משתנה מתקופות שקטות לגמרי לתקופות אינטנסיביות יותר. ליעוץ נוסף - ניתן לפנות ליעוץ של רופא שינה.