עצירות

דיון מתוך פורום  עצירות - אבחון וטיפול

13/12/2015 | 19:22 | מאת: סומה

בד"כ היציאות שלי תקינות.פעם ביום קבוע.אילו פעמים -בקיץ או כשאני פעילה פיית יותר מהרגיל.אבל לפני מחזור אני סובלת שבוע מעצירות.בד"כ עם דימום(כנראה טחורים).בחורף גם מתפתחת לי עצירות בגלל הקור החזק.אבל בד"כ אני מצליחה לשלוט בזה איכשהוא.כך שרוב השנה אני לא נוטלת שום דבר לעצירות. לפני כשבוע התחילה לי עצירות שקשה לי לטפל בה.אני מקבלת תרופות כרוניות(לבעיות אחרות),אבל שום דבר חדש.אבל אני כן לפני מחזור. אין לי תחושת התרוקנות גם שאני כבר כן הולכת לשירותים.וגם אז יוצא מעט...בנוסף בחילות ונפיחות גדולה בבטן.ומעט גזים גם. אציין שמאז שהתחיל החורף,אני גם אוכלת פחות(דכאון חורף כנראה-שונאת את החורף)וירדתי במשקל 3 קילו כבר.. בכול אופן ניסתי-נורמלקס בלילה לפני שנה שעה אחרי ארוחת ערב,מיץ שזיפים כול בוקר על קיבה ריקה.וכמובן כרגיל,לחם תמיד ר מקמח מלא,ירות ופירות,חימום הבטן,פעילות גופנית כמה שאפשר ,תמיד שותה יותר מ2 ליטר מים וכו'.. מה עוד לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

סומה שלום העלי בהדרגה את מינון הנורמלקס (ניתן לפי הוראות החברה לעלות עד 4 מנות). אם אין תגובה הוסיפי לקסעדין אם אין תגובה - עלייך לעבור בירור פיזיולוגי של סוג העצירות

20/12/2015 | 19:29 | מאת: סומה

קראתי שרשמת כאן שנורמלקס לוקחעד 4 ימים שמשפיע.השאלה אם חייבים לקחת את הנורמלקס קבוע?כלומר אם היה לי יציאה אחרי 4 ימים ואני מפסיקה,והעצירות חוזרת אז שוב צריך לחכות כמה ימים? כמה זמן בכלל ניתן לקחת את זה?נגיד 3 חודשים ברציפות??זה לא יעה לי שום נזק? ושאלה אחרונה,האם כדאי להוסיף גם בנפייבר (אפילו שאני אוכלת אוכל עם סיבים)?

מנהל פורום עצירות - אבחון וטיפול