שימוש בנורמלקס

דיון מתוך פורום  עצירות - אבחון וטיפול

25/06/2013 | 18:38 | מאת: דני

אובחנתי ע"י כירורג שיש לי טחורים פנימיים קטנים לטענתו , לקחתי נורמלקס תקופה של 3 חודשים , הנורמלקס עזר לי מאוד וריכך לי את הצואה , לפני מספר ימים הכירורג אמר לי להפסיק עם הנורמלקס ולבנות תפריט לריכוך צואה עם דיאטנית . אני אקבע פגישה אך יהיה לי מאוד קשה לפי דעתי לשנות תפריט מכיוון שאני כלל לא אוכל את כל תפריטי הסיבים התזונתיים שהיא תבקש ממני לאכול . אני יכול להמשיך עם הנורמלקס קבוע לכל החיים , לצערי הבנתי שקשה מאוד לרפא לגמרי טחורים, הם תמיד קיימים והנורמלקס גורם לי לאכול מה שאני רוצה ללא שינוי תפריטים אך יש מצב שאסור לקחת אותו קבוע ?

לקריאה נוספת והעמקה

דני שלום טחורים יש לכולנו. האם אינם הבעיה אלא אולי תוצאת עצירות ומאמץ יציאה. אין מניעה לקחת נורמלקס לתקופה ממושכת, אך נשמע לי מוגזם לקחת נורמלקס כדי להמנע מתזונה בריאה

01/07/2013 | 16:50 | מאת: דני

מה הכוונה שאינם הבעיה ? אני בטוח שהם הבעיה מפני שברגע שאני לא לוקח נורמלקס אז מתחילים לי ביציאות ,כאבים שנמשכים למשך שעות ומבאסות לי את היום . זה לא שאני מתאמץ בשביל להוציא את הצואה וזה לא שאני מרגיש חוסר התרוקנות לאחר יציאה ולא הולך לשירותים מספר ימים . ללא הנומרלקס הייתי בדרך כלל הולך כל יום לשירותים ולפעמים כל יומיים . וזה לא שאני אוכל מזון של ג'אנק פוד או שומן ,התפריט שלי ללא נורמלקס הוא כזה - קורנפלס מדגנים מלאים וחלב, פיתה עם שוקולד/חביתה , ארוחת צהרים שכוללת מנה בשרית(עוף,שניצל קציצות) ופחמימות כדוגמת תפוח אדמה ופסטה , בערב ארוחת ערב שכוללת חביתה/פיצה/בורקסים עם קוטג' ומלפפון ולעיתים גם חטיף בין הארוחות . אני באמת מתוסכל מהמצב כי רק בן 19 והטחורים האלה מבאסים אותי מאוד , אני אנסה דיאטנית אבל הבעיה שבטח התפריט שהיא תיתן יהיה לי קשה לעמוד בו ויחד עם זאת אני מתאמן במכון כושר ולא מתאים לי תפריט דיאטתי .

מנהל פורום עצירות - אבחון וטיפול