טחורים וחוסר התרוקנות מלאה

דיון מתוך פורום  עצירות - אבחון וטיפול

12/04/2013 | 17:25 | מאת: מושיקו מויאל

לפני כ 3 חודשים התחילו לי כאבים בזמן יציאה ואחרי יציאה למספר שעות ולפעמים דם בזמן יציאה, לא הייתה לי כלל עצירות . לפני שבועיים וחצי הלכתי לרופאת משפחה ספרתי לה על הבעיה היא הביאה לי נורמלקס במינון של מנה ליום(בערב חג פסח) , יום אחרי לקיחת הנורמלקס התחילה לי לפתע עצירות שמאפיינה היו יציאה אחת ביום שכוללת התאמצות וחוסר התרוקנות מלאה , יום-יומים לאחר חג הפסח היציאות שלי היו גדולות יותר ואפילו לפעמים פעמיים ביום , אך עדיין אני מרגיש קצת חוסר התרוקנות מלאה . הלכתי לכירורג לפני 3 ימים, הוא בדק אותי ובזמן הבדיקה שאל אותי אם כואב אמרתי לו שכן והוא אמר שיש לי טחורים חיצוניים, לגבי העצירות הוא אמר שאם יש לי יציאה-לפעמים 2 ביום אז חוסר התרוקנות אצלי זה דבר נדיר ולא אמר לי אם זה מצריך טיפול, הוא אמר לי להמשיך עם הנורמלקס והביא לי נרות פרוקטו גליבנול לטיפול ל 9 ימים . מאז תחילת הטיפול בנורמלקס אין לי כאבים ודם בזמן יציאות והיציאות רכות אך עדיין אני מרגיש חוסר התרוקנות מלאה למרות שיש לי יציאה טובה-לפעמים 2 ביום , מה אני אמור לעשות עם החוסר התרוקנות הזאת ?להעלות את המינון של הנורמלקס ? ולאחר הטיפול בנרות (נשארו עוד 6 ימים) איך אני אדע אם הטחורים עבור ? להפסיק עם הנורמלקס או לחכות עוד איזה חודשיים עם הנורמלקס ורק אז לבדוק אם הפסיק ? כי אני עדיין מרגיש בליטה מסויימת שלא קטנה מאז תחילת הטיפול (שאין לי מושג אם זה המבנה של פי הטבעת או המאפייינים של טחור)

לקריאה נוספת והעמקה

מושיקו שלום האוייב הגדול של הטוב מאד הוא המצויין העיסוק בכמות היציאות וההתרוקנות השלמה יביא לאמביציות מיותרות. 2 יציאות ביום זה די והותר. השקע מאמצים בנסיון להפסיק בהדרגה את הטיפול ולחזור לשגרה

12/04/2013 | 20:18 | מאת: מושיקו

הבעיה שחוסר ההתרוקנות מציקה לי , אם אני אעלה את המינון של הנורמלקס ממנה אחת ביום למה וחצי זה יגרום ליותר יציאות ? אם כן אני חושב ששווה לנסות אולי זה יעביר לי לגמרי את חוסר ההתרוקנות המציקה .

מנהל פורום עצירות - אבחון וטיפול